Inteligența artificială în afaceri. Utilizați-o în 4 moduri diferite!

(Last Updated On: October 12, 2023)

Inteligența artificială în afaceri. Vă provoacă îngrijorare? Nu sunteți convins de utilitatea sa?

Aflați cum o folosesc alții. Aflați ce sarcini poate îndeplini pentru dumneavoastră.

Citiți cum să folosiți inteligența artificială în afaceri!

Inteligența artificială în afaceri: principalele beneficii

Inteligența artificială a provocat multă confuzie, dar a simplificat, de asemenea, o mulțime de lucruri. Potrivit unui raport Gartner, companiile care vor implementa tehnologii bazate pe inteligență artificială în 2023 își vor îmbunătăți satisfacția clienților cu până la 25%. De ce?

Iată care sunt principalele beneficii:

Creșterea productivității angajaților. Probabil că vă dați seama că nicio ființă umană nu poate fi pe deplin productivă pe tot parcursul zilei. Așadar, dacă o companie decide să automatizeze o serie de sarcini prin intermediul, de exemplu, Chat GPT, toată lumea va beneficia. Angajații se vor putea concentra exclusiv pe sarcinile mai complexe și vor fi eliberați de cele repetitive și plictisitoare. Prin urmare, potențialul unui individ va fi mai bine utilizat, ceea ce va fi în beneficiul întregii companii.

Crearea unui conținut mai valoros. Acesta este scopul pentru care a fost creat Chat GPT. Folosirea inteligenței artificiale ajută la eliberarea creativității, adaptând în același timp conținutul la așteptările utilizatorilor. În câteva minute, puteți crea conținut pentru buletine informative, descrieri de produse și categorii și chiar texte pentru bloguri. Toate optimizate pentru SEO.

Îmbunătățirea serviciilor pentru clienți. Inteligența artificială se pricepe de minune la recunoașterea și procesarea limbajului natural. Prin urmare, chat-ul GPT sau echivalentul său poate înlocui serviciul de asistență pentru clienți. Și să o facă bine. Poate gestiona mai multe întrebări ale clienților în același timp, reducând semnificativ timpii de răspuns și îmbunătățind eficiența serviciilor. Inteligența artificială poate fi, de asemenea, utilizată pentru a colecta și procesa datele clienților pentru a afla despre nevoile și preferințele acestora.

Nu există nicio îndoială că inteligența artificială în afaceri va aduce beneficii companiilor medii și mari. Dar cum rămâne cu afacerile start-up?

Inteligența artificială pentru noile afaceri

Vă gândiți să vă începeți propria afacere? Folosiți potențialul inteligenței artificiale pentru această sarcină! Cum vă poate ajuta?

Iată câteva posibilități:

  • găsirea unei idei pentru o afacere cu costuri reduse, dar profitabilă;
  • oferindu-vă sfaturi despre cum să faceți cunoscut noul dvs. brand în rândul publicului țintă;
  • oferindu-vă modalități de a face PR mai bune;
  • crearea unui plan de afaceri.

Chat GPT în strategia dvs. de marketing

Aveți deja o idee de afacere? Puteți beneficia și dumneavoastră de Chat GPT sau Bard! Cum.

Acest instrument vă va ajuta să realizați următoarele sarcini de marketing:

  • crearea unui buyer persona (client model) pentru campanie,
  • elaborarea unei strategii de comercializare,
  • crearea de cercetări de marketing (interviuri, formulare și sondaje),
  • obținerea de informații inițiale despre piața pe care doriți să intrați.

Generarea de conținut cu ajutorul inteligenței artificiale

Să nu ne facem iluzii. Inteligența artificială în afaceri este cel mai adesea folosită pentru a planifica și a crea conținut pentru site-uri web. Și se descurcă cu brio în acest sens. Așadar, la ce o puteți folosi?

Utilizați Bard sau Chat GPT pentru:

  • crearea de descrieri de produse și descrieri de categorii,
  • căutarea de idei de conținut,
  • generarea de conținut pentru buletine informative,
  • generarea de texte publicitare pentru Google Ads,
  • crearea de titluri și rubrici captivante în articole mai lungi,
  • crearea de secțiuni FAQ,
  • transformarea conținutului pentru a preveni duplicarea.

Bineînțeles, conținutul produs de inteligența artificială va fi întotdeauna mai puțin valoros decât cel scris de un redactor priceput. Printre altele, acestea sunt acuzate că sunt repetitive și chiar plictisitoare. Prin urmare, merită să le tratăm mai mult ca pe o sursă de inspirație decât ca pe un produs finit.

Utilizarea Chat GPT pentru a obține feedback-ul clienților

Este ceva la care probabil nu vă așteptați, dar inteligența artificială în afaceri ajută și la solicitarea unui feedback substanțial din partea clienților. Iar acestea sunt foarte importante, mai ales în primele zile ale unei afaceri, când publicul nu are asocieri cu marca.

Inteligența artificială poate ajuta la crearea unor impresii pozitive cu clienții și la atragerea de noi clienți. Folosiți-o pentru a:

  • a genera întrebări de sondaj,
  • crearea unui răspuns la feedback-ul clienților (atât pozitiv, cât și negativ),
  • redactarea unui e-mail prin care să solicitați feedback.

Aici se aplică același principiu ca și atunci când creați alt conținut. Tratați-l ca pe un ghid, nu ca pe o așa-numită bucată de conținut “gata făcută”.

Folosiți inteligența artificială cu cap!

Acest lucru este sigur. Folosită cu pricepere, inteligența artificială în afaceri ajută mai mult decât dăunează.

Îi puteți delega sarcini simple care nu vă plac dumneavoastră. De asemenea, inteligența artificială vă va ajuta să creați o strategie de marketing mai bună, să pregătiți în prealabil conținutul pentru site-ul dvs. web și chiar să îmbunătățiți serviciile pentru clienți și achiziționarea de noi recenzii.

Niciodată nu a fost atât de ușor să vă creați propriul site web!