Cele mai bune instrumente pentru redactarea conținutului unui site

Mulți oameni consideră, în mod eronat, că lucrul cel mai dificil de realizat este crearea unui site web. În realitate însă, este mai greu să redactezi permanent conținut de calitate care să ajute site-ul să se poziționeze mai bine în motoarele de căutare Google și care să fie valoros pentru utilizatori.

Practic, conținutul site-ului web este cel care reprezintă atât pagina, cât și afacerea ta și este cel mai important element care va face determina succesul sau eșecul site-ului tău web!

Tocmai din acest motiv, în prezent, există numeroase instrumente care să te ajute să creezi conținut de calitate, însă nu toate sunt neapărat și eficiente. 

Citește acest articol și află care sunt cele mai bune instrumente pe care le poți folosi pentru a redacta conținutul site-ului și pentru a-l actualiza constant, cu ușurință!

Cuprins articol:

  1. Cum afli care sunt cele mai bune cuvinte cheie pentru conținutul site-ului?
  2. Cele mai bune instrumente pentru verificarea lizibilității și calității conținutului
  3. Concluzie – redactarea conținutului unui site este sau nu dificilă?

Cum afli care sunt cele mai bune cuvinte cheie pentru conținutul site-ului?

De ce sunt importante cuvintele cheie? Pentru că ele vor ajuta site-ul să se poziționeze mai bine în Google și să apară pe primele locuri atunci când utilizatorii caută ceea ce oferă website-ul tău. Practic, cuvintele cheie trebuie să reprezinte exact serviciile sau produsele ce se regăsesc pe site-ul tău, tocmai de aceea ele trebuie utilizate atât în titlu și subtitluri, cât și în textul propriu-zis.

Din acest motiv, se recomandă utilizarea unor instrumente specifice care îți arată exact cât de eficiente și vizibile sunt cuvintele cheie pe care vrei să le folosești. Iată câteva instrumente considerate bune:

Hemingway Editor

Un tool recomandat pentru cei ce scriu conținut în limba engleză. Acest instrument testează conținutul și stabilește cât de bine pot înțelege textul, utilizatorii. De asemenea, din punct de vedere gramatical, tool-ul îți indică adverbele și frazele care nu sunt eficiente – le evidențiază prin culoarea albastră, ceea ce înseamnă că ar trebui să modifici textul și să utilizezi fraze și adverbe mai bune și mai eficiente pentru cititori.
Acest instrument este extrem de util și te va ajuta să realizezi un conținut lizibil, ușor de înțeles și de calitate!

Trenduri Google

Este un instrument extrem de eficient în cazul în care ai mai multe cuvinte cheie ce sunt complet diferite între ele și nu știi ce interogare va fi mai bine poziționată la un moment dat. Cu ajutorul acestui instrument, poți introduce fraze ce includ cuvinte cheie și vei afla cât de des au fost căutate în ultimul timp. Astfel, vei ști exact ce cuvinte cheie să folosești atunci când redactezi conținut pentru website-ul tău!

AnswerThePublic

Interesant la acest instrument este faptul că, după ce introduci o anumită frază, el generează o mulțime de întrebări și cuvinte suplimentare și te poate direcționa spre o nișă mai specifică de destinatari ( publicul țintă căruia i se adresează site-ul tău ).

Specialiștii în domeniu recomandă chiar să combinați toate cele trei instrumente între ele, pentru a obține un rezultat mai eficient.

Cele mai bune instrumente pentru verificarea lizibilității și calității conținutului

Cel mai important aspect, atunci când vine vorba despre un conținut de calitate, este cu siguranță redactarea corectă a acestuia și calitatea sa.

Dacă vrei să redactezi personal conținutul de pe website și nu vrei să angajezi pe altcineva care să facă asta, atunci instrumentele pentru verificarea lizibilității și calității conținutului sunt exact ceea ce ai nevoie!

Ubersuggest

Este un instrument gratuit pe care îl găsești rapid online și este utilizat pentru a studia cuvintele cheie pe care le-ai introdus, concurența lor și chiar sugerează cuvinte cheie noi în limba selectată.

Acest instrument este extrem de util și te va ajuta să realizezi un conținut lizibil, ușor de înțeles și de calitate!

Ubesugest

LanguageTool

Acesta este probabil unul dintre cele mai cunoscute și utilizate instrumente pentru redactarea conținutului unui site. Acesta nu numai că îți permite să corectezi cuvintele și frazele incoerente, ci indică și unde lipsesc virgule și unde ar trebui să fie inserate. În plus, tool-ul are și o extensie pentru Google Chrome care îi permite să monitorizeze încontinuu textul scris.

Fiecare dintre aceste două instrumente prezentate are rolul său în redactarea conținutului pentru site și ar trebui să le utilizezi, mai ales dacă nu ești sigur că textele pe care le scrii sunt corecte, clare și ușor de înțeles. Merită folosite, cel puțin la început, până când „ îți intri în mână ” în ceea ce privește redactarea conținutului pentru website-ul tău.

Concluzie – redactarea conținutului unui site este sau nu dificilă?

Dacă ești la început, cu siguranță va fi puțin dificil să optimizezi SEO conținutul site-ului și, în același timp, să-l scrii în așa fel încât să atragi utilizatorii. Însă, nu este imposibil! Iar odată cu trecerea timpului, redactarea conținutului site-ului va deveni din ce în ce mai ușoară.

Instrumentele menționate în articol îți vor ușura cu mult munca la început, până când vei deveni „ stăpânul cuvintelor ”. Redactarea unor texte de calitate este o muncă la fel ca oricare alta – cu cât o practici mai mult, cu atât devii mai bun! 🙂